25 Ocak 2011 Salı

Selam, evimi su basıp duruyor bize de bedava havuz çıkıyor.

Taşınalı 25 gün olmasına rağmen evi 3 kere su bastırabilen biri var ya o benim. Bilmiyorum çok güzel bence. Hobilerim arasında küvet ovmak, donmuş vişne yemek ve yıkadığın bulaşıkların suyunu yerleri kaplamış olarak görmek var. Ama direniyorum. Gerekirse banyoya taşıcam tüm bulaşıkları. Ama pes etmicem. O borulara birinin elinin değmesine katlanamam. Ama tanıdık tesisatçısı olan birisine adresimi verebilirim. Ya da bu işlerle hangi meslek mensubu ilgileniyosa işte.
Mensub lafı da hoş bi görüntü oluşturdu bence.

3 yorum :

  1. mensubun ek almamış hali mensup değil miydi ya.ve bravo bana bu yazıda buna takıldım.mensup o mensup?mu?acaba?

    YanıtlaSil
  2. işte böyle şeyleri kafamıza takıyoruz sonra çok kötü oluyoruz. içler acısı bi hal var bence burda. üzülmekteyim.

    YanıtlaSil
  3. ama ama messup mensub ama ama mensur manzum asdkldjfl

    YanıtlaSil