23 Ocak 2011 Pazar

Abi ev iyiymiş ya diyollar

Blog hayatıma yeni bi başlangıcın eşiğindeyim şu an. Ama çok birikmiş şey olduğundan yazmıcam. Kafam yoruluyo sonra öyle çok. Sadece diceğim şu ki hava hiç soğuk değil ve yiyeceklerim için endişeleniyorum. Öğrenci kafasıyla eve kaçırılan bir alışveriş sepeti balkona konduğunda bu kış günlerinde çok sevimli ve tasarruflu bir buzdolabı olabiliyor. Küçük çocuk oturtulan kısmını açınca poweranger gibisine buzluk bile olur.
Tek korkum da "apartmanımızda mavi saçlı kız istemiyoruz." pankartlarıyla karşılaştığımda ne yapıcam. Apartman görevlisi bana takık galiba çöpümü de atmıyo. Alt kattaki coşukları sormayın. Geçen tirbüşon istemeye gittik kapıyı açmadılar. Alınıyorum gençler.
Fotoğraf paylaşmak için Tom'u bekliyorum. Onun makinede kaldı hep. Ama 2 gün önceki ilk resmi misafirlerimi ağırladığım günden bi fotoğraf koyabilirim.

6 yorum :

  1. duvardaki tabloya bittim ben :D

    YanıtlaSil
  2. şimdi orda 2 tane eser var hangisini dedin canıtın?

    YanıtlaSil
  3. uuu ben o "kiralık" tablosunu kastetmiştim ama o tahtamsı şey de esermiş demek ki ya.uuu frida halt etmiş.

    YanıtlaSil
  4. yani diğ mi sonuçta kendime 10 yıllık bi güzel sanatlar fakültesi geleceği çizdim. yapıyorum ben!

    YanıtlaSil
  5. seni hiç merak etmedim,sadece borayı özledim.

    YanıtlaSil
  6. borayla ilgili haberlere 2nci dönem başlayabilirim üzgünüm, bu ara ben de hiç görüşemedim. hatıralarına sarılıp uyu.

    YanıtlaSil