14 Ocak 2011 Cuma

Bi coşkuyla anahtar sallayarak yürümek.

Zamanında ev parası biriktirmemle alakalı kumbaraya ilk 20 liği atışımın bi fotoğrafını koymuştum. İşte o para birikti birikti kocaman oldu. Sonra ben onu harcadım. Ama başka bi parayla eve çıktım. Ni eh ehe hehehe! 2 tane evim var 2sinde de makarna var lan! Bu hafta bi interneti yaptırıyım sonra adam gibi yemek yapmaya başlıcam. Ama aylar öncesinde yımırta haşlamak için internete başvurmuştum. Çok yanıltıcı olabiliyolar bunu öğrendim. Elime para geçince bi emine beder bi hasan hüseyin ustalardan yemek kitabı alırım. İnterneti yaptırıyım blogta gömücem böyle! Zaten dönem tekrarı yapıyorum efendime sokıyım. Öyle işte.

5 yorum :

  1. neden daha sIk post yazmiyorsunuz kuzum?

    YanıtlaSil
  2. spring breakden sonra sana bissürü yemek kitabıyla gelicem biranı içicem

    YanıtlaSil
  3. sen nerden çıktın olüüüüüm!
    gel yerin hazır çiçeğim bekliyöm.

    YanıtlaSil