24 Mayıs 2010 Pazartesi

gay, transeksü hayata doğmuşum

Zeki Müren'i ve Huysuz Virjin'i anlamaya çalıştığım 3-4-5 yaş dönemimi hatırladım da bi an. Çok yalnızdım o zamanlar.



*tamirdeyim dönücem

10 Mayıs 2010 Pazartesi

stresten hep stresten

suratımda mantık sorusu gibi üç tane sivilce çıktı sıkılabilitesi olmayan kırmızı isiliksi. bknz: 4üncü sivilce nereye konmalıdır?

8 Mayıs 2010 Cumartesi

Bu ara arçelik'in müthiş kelime oyunuyla "kraliçe" yazması kadar yaratıcıyım.

o var da bu yok demeyin

Şimdi ço güzel şeyler paylaşıcam ona göre. az önce bir glen hansard paylaştım ve şimdiye kadar izlediğim iyi filmlerden olan "once" ı paylaşmadığım için hiç bişey hissetmedim aslında atıyorum. Sıkıntıdan yazıcam ama ciddi güzel şey paylaşıyorum lan.
Bu irlandalılar bi başka oluyo canım tadında iğrenç bi cümle kurmıycam şimdi. Ama izlediğim en iyi filmlerden biriydi. 3 yıl önce falan izlemiştim sanırım ama müziklerini nedense yeni indirdim sayılır. Film fazlasıyla da müzik üzerine. Bu adam şimdi sokakta gitar çalarak para kazanıyo falan bi de yanlış hatırlamıyosam babasının bi tükkanı var. Niye anlatıyorum ki lan kendi kendime olcak yine. Ama filmdeki müzikler var ya off yani!
Şimdi bi tane koyucam ve en iyi şarkılardan biriydi. Hep unutmuşum lan ben sonu nasıl bitiyodu falan. Bi ara bi daha izlicem. Neyse ikinci şarkılı paylaşımımı yapıyım bu eleştirel yorumlar bana göre değil. Ama şunu da sölemem gerekiyo ki adamın burnundan sümük değil duygu akıyo lan. Ço ilginç. Kadın sesinden de çok hazetmem bi kaç isim dışında ama Marketa Irglova denen kadınla çokta iyi bi ikili olmuşlar çokta iyi olmuşlar hani.

iyi bu adam iyi



Paylaşmadan edemicem. Justin annem şu herifin sevimliliği seksiliğine leke sürmesin canım dikkat et kendine oralarda. Videoyu çeken hatunda gereksiz gülüşlere yatmış ama hayranlığına verdim. Neyse dinlesenize.

7 Mayıs 2010 Cuma

unutulmaya yüz tutmuş bir insanlık meselesi


Şu an böyle iç acıtıcı şeyler dinliyorum. Kardeşimin bilgisayardan devam ettiğim için ve yalnızca rihannadan umbrella ve queenden we will we will rokyu olduğundan fizy.com u tercih ettim. Dinlediğim hüzünlü şarkılar da bana bugün yine yaşamak zorunda kaldığım "sarılma" "olgu"sunu anımsattı. Yapamıyorum. Bunu artık dile getirmem gerekiyodu ama sarılmayın bana. Hele ki kalabalık bi ortamdaysak ya da yanımızda bi arkadaş daha varsa yapmayın olum. Sarılınca resmen insanın gerçek yüzü ortaya çıkıyo ya da isteksizliği işte. Sarıldığın kişinin arkasındaki sana bakıyosa yapcak bişey kalmamıştır zaten. Orda yapayalnızsın artık. Sevimsiz bi ifade takınıcaksın onu da yapamıyosuni benim tercihim gözlerimi kapamak o yüzden. Ama bilemiyorum yani sarılan arkadaşlarımdan biriyle yüz yüze geldiğim an, yani ne biliym arkadaşlıklarımı bi gözden geçiriyim diyorum eve gidip. Yapmayın. İzaha geçicem yavaş yavaş ama şarkı üzdü bak yine imoşın hali mi bırakmıyorum. Bu yazı da didaktik değildir.

neabıyon: görsel çok iyi olmadı da araştırmacı ruhum gerildi ondan.
mal gibiyim

6 Mayıs 2010 Perşembe

yok canım biz diyetteyiz

Yaklaşık 2 haftadır 3 arkadaş diyet yapıyoruz. Ama hiç birimizin birbirine güveni kalmadı diyebilirim. Birimiz büyük bi pişmanlıkla ben sabah un kurabiyesi yedim dedikten sonra bir diğeri geçen cuma burgera gittim diyo diğeri ben de dün iskender yedim diyo. Ve hayat devam ediyo. Beycafede salata yemeye gidiyoruz.

dertliyim annem

Kardeşimin özürlü bilgisayarından yazmak zorunda kaldım. Çünkü çok sevgili bilgisayarım sanırım çöktü gitti. Masaüstüsüyle ilgili bi sorun var ve hiç bi şey yapamıyorum. Bütün bi yıllık fotoğraf çekimleri giderse kafayı yerim deliririm lan!!! Bu sabah daha arkadaşıma okul kapanınca fotograflarla bi albüm yaparız diyodum. Hay kafamı ben! Geçen ayda sınıftaki ketıl hakkında şundan da bi içemedik bi ara içelim dedikten bi kaç saat sonra ketıl yandı lan :( Ne olm bu başımıza gelen.

5 Mayıs 2010 Çarşamba

menopoz

Çook yıllar öncesinde bi reklam vardı. Bi tane teyze kımıllı geceliğiyle uyuyamıyoken gösteriliyodu. Dönüp duruyodu yatakta, öf püf diyodu, kalkıp mutfaga su içmeye gidiyodu falan diye hatırlıyorum. Sonra da menopozla ilgili bilgilendirici bi yazı giriyodu ekrana. Aynı o teyze gibiyim, ama ben su içmek yerine gidip işiyorum. Çok aşırı işiyorum. Uyuyamıyorum çünkü ve canım sıkılıyo. Yataktan çok uzakta bi etkinlik yapmak istemediğimden de en yakın yer olan banyoya gidiyorum. Kaçta yatarsam yatıyım en son saate baktıgımda 4 buçuk 5 civarı oluyoç Yeter lan! 1 haftadır böyle gidiyo. Bi de konser var bugün. Hiçte gidesim yok zaten hala çoooook uykum var!

2 Mayıs 2010 Pazar

vaddafak

ruhsal bunaldım. proje var yapamıyorum. kaldığım derslerin hesabını tutamıyorum. devamsızlıklarımı sayamıyorum. vize final hiç bilmiyorum. dudağım şişti gitmek istemiyorum. çok stresim var. milleti tersleyesim geliyo. proje bitmiyo hiç bitmiyo. eskiz lazım ama yok. hep sıçcaklar agzıma.

nabıyon olum!!?

az önce kanal d izliyorum diye kanal 1i açıp okanın başlamasını bekledim reklam bitince. Bitmedi reklam bloomberg mi ne bi kanal varmış öle bişeyler reklamı döndü hep. Ben o sırada calvin harris dinliyodum eğlendimdi ama bokluk ettim biliyorum. Hem tivi hem pc açık! Sen o kadar konuş konuş gel şu tükettiğin enerjiye bak. Kapa lan hayvan herif seni!

bu adam var ya bu adam

bizim okula geldi (W) nassı bişeysin olm seeeeen!?!

1 Mayıs 2010 Cumartesi

Profestival iki günlüğü

Sabah gün ışığı görünemeden yazdığım blogu az önce ilk defa görünce içim bi kötü oldu. Çok derdimiz varmış hep dışavurmuşum en doğal halimle. İşin özeti şu ki profeestivalde mağdur edildik. Konserler iyiydi de kalcak yer bizi drama sürükledi. İlk gün beycafedeki amcanın sabaha kadar açık burası demesiyle içimizi saran mutluluk kelebekleri saat 2 civarında kapatıyoruz diye söyleyen amcayla son buldu. O adamın sabaha kadar kavramı çok farklıydı. Canı sağolsun.
Şu masada, çok zıpladık zayıfladık diye 2 tane magnum tükettim. Hayvan seni! O değilde gay iyiydi batucum. Benimdi o. Bugun çok talibin çıktı da o gayi beklemezdim yani. Kedi gizem mi ne vardı başka bişey de olabilir neyse de gitmez.İlk günün fotoğrafı değil bu. Biz kombine oldugumuzdan 2nci güne de gidebilmiştik. Kombineciler sizi hesabı. Güruh kalabalık oldugundan daha çok eğlendik. Bi çiftin dişlerini birbirine tokuşturduk itişerek çifterden.Son paramla zorla gondola bindrildim daha da inmek istemedim. Aklıma takılan ayrıntısal şeyler bunlar çokta gitmez aslen.
İlk gün beycafe kapatıyoruz deyip bizi çıkarınca istenmeyen görüntüler yaşandı. Genç kızın itibarı için kimliğini açıklamıyorum. Sonuçta kimse istemedi böyle bi şeyi. Herkes yıprandı da kuytu yerdelerdi ço şükür. Ölü elbisesi getirmiş arkadaşı rizede hastayken giyermiş temsili giydirildi yine. içi sıcaktı ama amaç farklıydı .pijamaydı istenilen şey. İkinci güne getirilen battaniye masada yastık olarak kullanılınca 3üncü güne gitmemeye karar verdik sanırım. Yok lan bildiğin hareketsizlikten çok hareketliliğe geçmeyi kaldıramadık.Ondan.

Bu sefer ki benim ama bunu çekenin alla belasını versin. Gözlere çok girmek istemedim uykulu mod vardı zaten ayrıntıya gerek yokta. Boyuna çizilen surat olayını gıdım çıksaymış ona yapıcaktım da çıkmamış. Bi arkadaş üzerinde denemeyi teklif ettiğim bi olay gıdıya karakter döşemek. hayata geçirince koyarım fotograflarını. Konudan sapacaksam?  Soğuktan ölmek üzereden az öncesinde çekilmiş bi fotoğraf diye tahmin ediyorum bi de.
Yazmaya üşendiğim şeyler var ama bunlar dursun işte bi kenarda.