10 Aralık 2010 Cuma

Mendilci çocuk.

Neggadar özensiz ve takipsiz bi blog yarattım lan ben böyle!
Ama şunu da eklemeden geçemicem.
Dün tunalıdan kızılaya doğru yürüyoruz akşam. Mendilci çocuk çekmiş çekmiş geldi Batu'ya sataşıyo. Mendil alsağa lağ örrospüğ çoccuu dedi bi. Sonra bi sürü küfür etmeye başladı. Ben de çok burjuvazi bi şekilde aa a lütfen dedim. Ne lütfeni lağ örrospüğ dedi.
O çocuğun ayık halini bulup alnından öpücem tutup bi de yemeğe çıkarıcam! Hayatımızın en güzel 2 gününü yaşattı bize. Her cümlenin sonuna örrospüğ koyyoruz. Bknz. -Günaydın. -Ne günnaydını lağ örrospuğ :G.
Bilmeyenler için :G --> Git ören lağ örrospüğ :G

6 yorum :

  1. bişey demeye korktum şimdi:D
    ama demiş de bulundum artık.

    YanıtlaSil
  2. Aha. "Ne lütfeni la öröspuğ"nun kaynağını çok merak ediyodum ben, buymuş demek.

    YanıtlaSil
  3. Ene sen nerden duymuş ya da görmüşüdün?

    YanıtlaSil
  4. Feysbukunda bi albüm ismi değil miydi? Ben senin blogundan önce feysbukuna rastladıydım aslında.

    YanıtlaSil
  5. Hee hee doğru! Tam o gün yaşanmıştı zaten olay da:D

    YanıtlaSil