20 Kasım 2010 Cumartesi

Şu sahneyi nası sevmezsin ya?

"Harry Potter çok iyiydi tamam mı!?!"  "Kesin lan sesinizi." gibi çıkışlar yaşadım dün gece. 2 tane mongol arkadaşımla gittim. Severim öyle böyle değiller mucuk falan.
Ben oturup tüm seriyi baştan izlemişim, fragmanlar çıktığından beri kendimi heycan ayarıma kurmuşum; filmin ortasında "hadi çıkalım" diyolar. Çok güzeldii tağaaaaamm mmıoooo?! Heycandan filmin sonunu getiremiyodum lan ben bi kere! Tamam Ron'un seslendirme sıçıştı baya. 1 2 3 üncü filmlerde tamam ama herif hala "nabey heyi, hoytkuluk, püfüyk" falan diyince... (gülüşmeler)

6 yorum :

  1. Film haketten güzelmiydi yorumlar çok olumsuz

    YanıtlaSil
  2. Film izlemeden önce yorum mu okunur ya. Gitmek istiyosan gidersin istemiyosan gitmezsin sonuçta. Ben ne desem yalan olur şimdi, çok heyecanlı gittiğimden en boktan sahneyi bile beğenmişimdir kesin .d

    YanıtlaSil
  3. hayıırr değildiii iğrençççtiiiiii hattaaaa.arkadaslarınıza kanıp gıtmeyın sakınn haa:D

    YanıtlaSil
  4. git olum burdaaaan!!!!! mongol olan arkadaşım bu.

    YanıtlaSil
  5. lan cok guzeldi tamam kitaplari kadar degil ama LAN BIZ BU HARRY E GONUL VERDIK

    YanıtlaSil
  6. bırağ ya harry de iş yok turuncu kafa daha iyi sesi tahrik ediyo resmenn:D:D

    YanıtlaSil