30 Ekim 2010 Cumartesi

kılabır

Şimdiiğ ben gereksizce naptım Eskişehir'e gittim cuma günü. Eve de bi kaç saat önce geldim zaten. Yazmazsam ölücem lan!


Arkadaşımın arkadaşının doğumgünü varmışta ona çağırmıştı işte. Neyse trenle gittik tıngırmıngır.Hava bildiğin buz gibiydi suratımızı kesti attı. İnince bi kaç mekana gittik. Sonra öğrendik ki doğumgünü bi tane kılapta yapılıcakmış. Hayır lan olmaz dicek halimiz yok ya tağam dedik. Bilmediğimiz alışık olmadığımız mekan olmasının verdiği coşkuylaan gece 12 da falan gittik oraya. Lan içerisi nasıl kusmuk kokuyo kahretsin sizi gidiler ya. Öyle oynayın oynayın bi de kusun kapalı yere var mı lan?! Bi dışarı çıktık önce. Sonra güruh konumlanamadı tekrar girdiler vs bi kaç yer değişikliğiyle pozisyon alındı. Merve'yle ben gözümüze bi kaç figür kestirdik onları izliyoruz. Dans edişleri falan. Bi tane gözünü sevdiğimin keli vardı nassı oynuyo nassı ya. Ama çok eğlendik bu aşamalarda biz. Sonra lean dedik ne biçim oynuyonuz olüüm!? Kızlar böyle hafiften bi sallantı halinde aynı hareketler falan. Biz başladık bayaaca yer kaplayarak dans etmeye. Ama o nasıl kendini aşmış figürler ya. Bildiğin kendinden efektli dans ettik. Hande yener dansları falan yaptık. İlk başta uyum sağlayamadık müziğe. Anlamadım lan bi yer geliyo hepsi ooooooğğğğ falan diyo. Ama sonra kavradık olayı yeri geldi ooooğlara katıldık yani. O danslarla insanlar üzerinde çok yanlış izlenimler bıraktık ama tarz olarak fakdısistım idik. Sonra bi arkadaşı tren istasyonuna bırakmamız gerekti sabaha karşın 3te. Çıktık. Dönüşte barların ordan geçerken şarkıyı duyup içeri daldık bi barda. Canlı müzik falan ooooohggg dedik. Dımtıs dımtıs beyin tikildi yani. 2 şarkı orda dağıttık yine mekanımıza döndüüük. Artık benimsemiştik lan zaten. 4 gibi de ordan çıktık heralde. Börekçiye falan gittik. Sonra Banu'nun evine gittik. Seni Banu seni yaa. Ordan da sabahı ettik çıktık gez dolaş treni kaçırıyoduk. Yanlış yola sapmışız bi amcaya sorduk dedi ters yol. Döndük hemen bi baktık 10dk var. Tüm yol koşarak gittik! Son dk.da istasyona vardık. LAaaaaaaağn tren karşıda. Ay diyoruz nasıl geçcez. Merve atlamayı düşünmüş ya garibim. Sonra alttan merdiven varmış gördük indik. Ve bindiğimizin bi 10sn sonrası tren kalktı laağn! Uyumuşuz zaten hep. Şimdi napıyorum cs3lere gömüldüm boyama yapıyorum napcam!

4 yorum :

  1. Bütün gece bi allahın kulu yavşamadı mı size??=) Eskişehir bitmiş hocam..=)

    YanıtlaSil
  2. Ben olsam ben de yavşamam! Öyle korku dolu gözlerle baktılar ki o danslara. Yazık lan aslında. Ama ben onlara bi kaç değişik hareket kattığımızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil