2 Ekim 2010 Cumartesi

İtiraflı Mim

Dedimdi beni 5 küçük itirafta bulunmam için mimlemiş. Hadi düşünüyorum şimdi.

1- Osuruklara isim takıyorum. Sadece ben değil.
2- Hayranı olduğum çocuğun resmini çizdim dolabıma astım ama gerekli zamanlarda indiriyorum.
3-Sakızı çiğnemediğim zamanlar müsait bi yere yapıştırıyorum -genel olarak diz- sonra zamanın geldiğini anladığımda tekrar çiğniyorum.
4- Sevdiğim çocukla konuşamamamın en büyük sebeplerinden biri söylenilenleri genel olarak anlayamamamdan kaynaklı.
Bi su bi bişey içelim --> Mitsubishi mi?
Turp gibiyiz--> Topkeki mis
Blabla'nın annesinin çalıştığı yer burası --> Sevdanın tıpası
Upuzuuun bi cümlenin sonunda--> Recep kim ya? (yok öle bişey)
Bi telefon konuşması sırasında alakasızca "Seçil kim?" deyince teli kapattı arkadaş.
Vs örnekler var. Korkutur lan yazık.
5-Pis ve kokan erkek seviyorum. Modaya ilgi duyan hoş kaçmıyo bi de. Kalktığı gibi gelsin. Ohg mis.

Mimlediklerim:
Tuvalet Mecmuası, http://stupidinthebox.blogspot.com/ , http://aslindahicoyledegil.blogspot.com/

5 yorum :

  1. Şu sakız olayını bende yapıyorum:D Genelde elimin üzerine yapıştırıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. 5.maddeyi çok beğendim keşke herkes öyle mi olsa ne :)

    YanıtlaSil
  3. ha bir d unutmuşum osuruk isimlerini merak ettim desem kızar mısın ?

    YanıtlaSil
  4. 5. maddeye lafım yok kadınların erkek kokousu diye tabir ettiği bişey vardır da 3. madde konusunda endişeliyim.

    YanıtlaSil
  5. peki yazıyorum ama neyin neye denk geldiğini hayal gücüne bırakıyorum. Furkan, Yusuf, Murat, Eyüp, Fehime. Dene öğren.

    cemoi 3 neden endişelendirdi anlamadım

    YanıtlaSil