4 Eylül 2010 Cumartesi

Tıkla beğen

Feysbukta kanal d nin yeni sezon fragmanını paylaşan arkadaşlarımı anlayamıyorum. Anlayamadığımdan yorum yapmıyorum, beğenmiyorum, beğenmekten vazgeçmiyorum. İlla diyosun ki izle izle izle ezlaa ezlaa ezlaezlaezla edem edem edem. Güldüm lan şimdi. Aklımdan çıkmıyo o karikatür allah belasını. Olm izlemiyorum ben o kanal d yeni sezon fragmanını. Hatta kanal d'nin yeni sezonunu da izlemiycem ki fragmanını izliyim. Nasıl duygular içinde paylaşılıyo o fragman? Hayır bi yaratıcılık varsa söleyin izlicem.

4 yorum :

  1. benim bi hocam paylaşmış ben ona hiç hiç anlam veremedimdi.

    YanıtlaSil
  2. Ay sorma yaa ne kadar anlamsız bir hareket! Benim profilim kanal d fraagmanından geçilmiyo.

    YanıtlaSil
  3. onu bulmuş onu paylaşmış napsın insanlar :) her zaman komik süper eğlenceli şeyler bulmak kolay mı. sahi, bu hocaların sosyal ağlardaki tavırları hal ve hareketleri de başlıca bir dumur kaynağı şimdilerde. okulda akademik, ağda platonik. yok olmadı bu. neyse çelişkinin özünü anlatır sanırım. hem uyaklı oldu fena mı işte. sempatik olacaktı aslında ya. evet evet. sempatik güzel kelime. diyeceğim. facebook hesabım kapalı fragman izleyemiyorum ben. öyle bir durum işte. oysa diyecektim ki sadece. blog sayfamı ziyaretin için teşekkürler. yorumların için de. iyi vakit geçirmişsindir umarım. ciao! al işte özenti oldu bu da. tamam ya görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  4. komik bişey olcak heycanıyla açtım, televizyon insanları şarkı söyledi dans etti eğlendi, izledim, ama ben eğlenmedim, birisi düşcek kafasını kırcak sonra diğerleri şarkıyı falan bırakıp ona koşcak diye heves ettiydim ben.

    YanıtlaSil