26 Eylül 2010 Pazar

Özgürlük battı iyi mi!

Lan çamaşır birikti evde! Makine nasıl çalışcak onu da bilmiyorum annem anlattıydı ama dinledim mi acaba??! Kadıncaaz dedi bak şimdi diyip kapağı açtı makinenin " haa demek böyle açılıyomuş" diye dalga geçtim, kafama vurdu. Bilsem yapar mıydım olum! Giycek çorabım kalmadı!

Bulaşık duruyo öyle. Makineye atmaya üşenmekteyim bile. Atsam makineye sanki düğmelerden bi bok anladığım var. İçine konan deterjan mıdır çamaşır suyu mudur nedir artık onu da bilmiyorum zaten. Aynı tencerede 3 kere makarna yaptım. Geçen patlamış mısır yapıyım dedim. HAYVAN SENİ ONA DA MI İNTERNETTEN BAKILIR. Hadi baktın ordan bari hepsini yakma de mi!?

Evin 3 yerinde de yattım. Hepsi dağınık duruyo. Her yerde bi battaniye yastık. Üzülüyorum lan annemi ço özledim :(

Bi de meyve sebze hastası ben sosis yiyip duruyorum lan! Üşengeçlikten gidip meyve almıyorum. Diyorum bi de bırak param gidicek. Dolapta 2 tane incir var ama özel günlere saklıyorum yemek için.

4 yorum :

  1. şimdi tarif edeyim diyeceğim.. 4 aydır ben de kullanmıyorum hiçbirini. dolasıyısla hatırlamıyorum da. makarna iyidir. bi de sos yap üstüne domatesli.ohhh mis. ama sadece domatesli yap sen çünkü biber miber koyarsan yakabiliten varmış gibi geldi bana.
    makinenin nasıl çalıştığını unuttum bari sosu tarif edeyim :D
    sıcak suya koy domatesleri beklet biraz(kolay soyulması için) sonra çıkar soy. doğrama tahtasında küçük küçük doğra. sonra tava mı tencere mi bi şey bul ona yağı koy. 2 dk sonra falan domateleri ekle üstüne. bi süre sonra kabarcıklar çıkcak, onu gördükten sonra biraz daha bekle ama suyunu tam çekmesin.olduğuna kanaat getirince makarnaları kaynattığın tencereye -boşaltmış ol ki fazladan tencere kirlenmesin:d- domatesleri koy üstüne de süzdüğün makarnayı. bi iki karıştır yine olduğuna kanaat getirince kapat altını ye.

    gerçi yanlış anlatmış da olabilirim ama yine de güven bana :d kendim yaparken de sürekli bir şeyleri unutuyorum, şimdiye kadar hiç de kötü olmadı :D zehirlenmeyeceğini garanti edebilirim en azından.

    YanıtlaSil
  2. Of var ya biberi yakarsın kısmını okuyunca içimden domatesli de yapamıyorum haberi yok diye geçirdim ki bi alt paragrafta ayrıntı girmişsin :D
    Not defterine kaydettim bildiğin yarın yapılır sonuçlar haber verilir :D Ohhhh afiyet olsun baana çok saol :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de aynı durumdayım resmen ya..Makarna yapmaya üşenen bünyem,arkasında 4 kişilik yazan çorbaları birinci tekil şahıs halinde bitirir oldu. :)

    YanıtlaSil