20 Eylül 2010 Pazartesi

öldüm. durum nedir?

Dün gece çok fena kafama takıldı. Böyle hasta olduğum zaman sürekli bişeyler düşünüyorum ve kafayı yiyorum. Bunlardan biri de:
Şimdi ben dinsiz bi insanım. Ama öldüğüm zaman çok açıktır ki "İslami şartlara" göre gömülücem. Yani kıbleye doğru falan uzatcaklar, namazımı falan kılıcaklar heralde. İnanmadığım Tanrı'nın beni, inanmadığım cennete alması için dua edicekler falan. Belkide dinsiz olduğumu bilen dindarlar toprak altında bedenimi böcüklerin, yılanların falan kemirdiğini, benim azap içinde olduğumu düşünücekler. Şimdi bi yandan zaten öldükten sonra ne önemi var lan bırak naparlarsa yapsınlar diyorum, bi yandan da bu durumu yediremiyorum. Yine çıkamadım işin içinden.

8 yorum :

  1. En güzel yolu, kimsenin bilmediği bir $ekilde ortadan kaybolmak :)

    YanıtlaSil
  2. İnanmak ya da inanmamak.İşte tüm problem bu. .p İnanmıyorsan nasıl gömüldüğünün de ne önemi var ki.Takma o zaman.

    YanıtlaSil
  3. Bugra ona cesaret bulabilir miyim bilemiyorum :D

    cRn evet sanırım ben de düşünce olarak ona daha yakınım.

    YanıtlaSil
  4. benim kendimi kadavra olarak kullandırtasım var. ama toprağa karışmak da "acaba böcek mi olcam ağaçlara mineral mi olcam o ağacı kesip kapı yapıcaklar da bi nevi kapı mı olcam?" düşüncelerini uyandırıp ayrı bi ilgimi çekmiyor değil. :D

    YanıtlaSil
  5. Oha çok ilginç :D düşüncelerime ayrı bi boyut kazandırdın!
    Ben de rüyamda sürekli çok klostrofobik şekilde topraga gömülmüşken aslında ölmemiş olduğumu farkediyorum. O yüzden öldüğümden emin olana kadar gömmeseler bari. Hatta parçalara ayırsınlar hepsi başka yere.

    YanıtlaSil
  6. Gunther von Hagens'e bağı$lamak lazım :)

    YanıtlaSil
  7. hahah:D kemal sunalın oynadığı bi türk filmi geldi aklıma :D
    belki de özümüz tamamen ayrılacak bedenden,sadece et kemik kalacak. biz bunları boşuna konuşuyoruz :D

    YanıtlaSil
  8. Bence von hagens beni kullanmak istemezdi :D

    ben bişeylerin ayrılcağını düşünmüyorum ya :D daha da fecisi en sonunda bengi dönüşün içinde olduğumuz çıkarsa. vaay!

    YanıtlaSil