3 Eylül 2010 Cuma

nereye gidiyosanız bana uyar

Uzun zamandır yaşadığım en mutlu anlardan birini sizinle paylaşıyorum. Öncelikle eve çıkıyorum dediğimde meh geh tarzı burun kıvıran gençlere sesleniyorum. Seslenmiyorum ellerim havada kocaman kocaman NAH'lar sallıyorum size. Çok güzel baya. Bu saatte sallıyorum yalnız görür müsünüz belirsiz. Benim eve çıkmam senin,senin ve senin de eve çıkmandır dostum. Bunu 3 4 5 6 7 8 imizde biliyoruz. Ço mu abarttım? Yoo. Ben hesabımı yaptım. Bi tek ben de değilim hesap yapan. Neyse yapıldı işte. Büyük bir neşeyle de planın ilk partının ilk partı olan 50tl kumbaraya girdi. Bütün tantana 50tl içindi evet, fekat 2 haftayı 7tl ile geçinmek zorunda olan biri için ne büyük şanstır eline para gelmesi durumu. Ama o kocaman kocaman nahlar var ya hani. Onların bana besleyip büyütülmüş şekilde geri dönme ihtimali de var onu ayrı bi paylaşırım artık.

7 yorum :

  1. hiç bir şey anlamadım ya :(

    YanıtlaSil
  2. galiba eve çıkıyorum dediğinde saçmalayanlar oldu sende onlara mı yazdın öyle olduysa anmadım k.bakma ama şimdi anladım

    YanıtlaSil
  3. ben anladığım kadarıyla eve çıkma planlarına ilk adım olan 50 tl kumbaraya girmiş.

    YanıtlaSil
  4. daha eve de çıkılmadı yani :/ ben gerizekalı oldum ya :)

    YanıtlaSil
  5. karganın dediği doğrudur evet

    YanıtlaSil