21 Eylül 2010 Salı

İbret alın ya doğru sölüyorum!

Gece 12 de yatıp sabah 5e kadar sancıdan uyuyamamış bir gencin gereksiz feryadı:

Kotexe sinir oluyorum lan. Kullanan kesimi de anlamıyorum. Reklamı mı cezbediyo nedir?! Çok huzursuzsun olum bi kere. Göte yakın kısmı utanmasa 2 loba ayrılcak. O derece geniş lan. Hakaret lan resmen. Hatta utanmasalar avuç şeklinde yapcaklar o kısmı ki burdan fikri saldım beyninize hadi rastgele. Bi kere ben mavi çizgisi olmayan pede ped bile demem lan! Bu ne lan derim? Şaka mısın derim. Adında huzur var hem: Mavi çizgi. Tam bi güven verir. Hele bi de 3 yastıklı olayı vardı bi ara, liselilere tavsiyem sıraya yapıştırın oturun. O derece yastık. Diyceğim şu ki, pedlerle hiç alakası yok, ağrıdan -ki 4 ağrı kesiciye rağmen- sabah 5 buçuk gibi uyudum ( saat kaçta uyuduğunu tahmin edebilen insan tipi. bizden fazla kalmadı gençler kendinize mukayyet olun.). Sonra 7de tekrar ağrıdan uyandım. Geber.

8 yorum :

  1. Kahrolsun ağrılı geçen regl dönemi.

    YanıtlaSil
  2. bu dönemde kullandığım ağrı kesici sayısı toplamda 10 u geçmez hatta 5 i bile geçmeyebilir. şimdi bunları duyunca "nasıl yaağğ" demeden edemiyorum. 4 ağrı kesici?? umarım dozları düşüktür??
    pek iyi geçmiyor gibi görünüyor..
    geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Şu an itibarıyle 6ıncıyı da almış bulunmaktayım. Artık ne bulursam atıyorum ağzıma çünkü doktorun verdiği ilaçta bi boka yaramadı. Artık akşama doğru bi özgürlük bekliyorum ama bakalım :D
    saol :)

    YanıtlaSil
  4. şoke olmuş durumdayım şu an "yapmaa" demek istiyorum ama böyle bi ihtimal olsaydı şu an 6. ağrı kesici kanına karışıyor olmazdı herhalde.

    YanıtlaSil
  5. "Şimdiye kadar bişey olmadı, bundan sonra da bişey olmaz." diyen Türk aklını kullanmak zorunda kaldım malesef bu kadar ağrı üstüne.

    YanıtlaSil
  6. Vallahi zor ya i$iniz.. :/

    YanıtlaSil
  7. kotex reklamlarındaki kırmızı çiçeği o pedin üreticilerine makul bi yerleri için armağan ediyorum. orkidli günler.

    YanıtlaSil
  8. oh anti-kotexci seviyorum seni!

    YanıtlaSil