3 Eylül 2010 Cuma

Fidayda da sütlaç ayıklayalım mı?

1 ay içinde işe giremezsem öldürün.
6 ay sonra eve çıkmamış olursam öldürün. Ya da zaten kendimi imha edebilirim.
50 yaşında demirtepede dikmende veya etimesgutta oturuyosam acımayın götüme basın tekmeyi.
Herkesin istediği gibi yaşamışsam öldürün.
Yine 50 yaşımda kendimden 20 yaş küçük bi çıtırı tavlayamamışsam öldürün.

2 yorum :

  1. olum blog yazım tarihine göre bakarsak senn zaten öldürülmen gerek ama normal şartlarda bakılırsa 1 ay içinde iş bulamadın öldüriimmi lan ha öldüriimmi!!!!!!! sinirlendiriyosn burda beni sabah sabah sabah değil ama cümle böyle güzel gitti sedaya dinden çıktığımı sölemiorum ibret alamam şimdi keyfim yok

    YanıtlaSil
  2. ana tam ibret alamam derken msne bizim yusuf girdi la. hepimizin yerine ben ibret aldım size gerek kalmadı. olum okul başlayınca çalışılır diyerek ertelicem çünkü 23ünden itibaren tekim biliyon. seni bırakıp işe mi gidiyim pdasodkaspdoaksdpoaksd

    YanıtlaSil