24 Eylül 2010 Cuma

Eğleniyo muyuz gençler?

Eneeem! Dün ne güzeldi ya! Ne zamandır toplanamıyoduk dün çok sıkı toplandık. Önce Batu ve ben buluştum gidip keman kursuna cüzdanımı sordum. Bi de hocam ölmüş galiba lan hiç ses yok adamdan. Geçen derse de gelmedi. Neyse orda değilmiş cüzdan. Direk hassktr lan napıcam ben ekimin ortasına kadar 7 lirayla. Azına edicem zaten ne zaman parasız kalsam 7 liram kalıyo lan!? Sonra düşüne düşüne şuna karar verdim ki cüzdan ortaya çıkmazsa Scorpions biletimi satarım dedim. Of dedim. Aman dedim. Yazık.

Sonra gittik Sultan'ın çalıştığı mekana.Bi baktık Özlem! Eskişehir grafik kazandı lan o bi kere! Geçtik oturduk arka bahçeye. Batu sağolsun türlü rezilliklerden sonra, güruh artmaya başladı. Benim gözüm Tuğçe'nin gelmesindeydi çünkü dün gittiğimiz bara bakıp cüzdanımı sorcaktı. En sonunda geldi yok olm cüzdan diyerek şakacı kimliğini sergiledi. Ama cüzdanı elime alınca içindeki kimlik ve kartlar öpmekten alamadım kendimi.Telaşa mahal yok gençler cüzdan çıktı yani. Sonra ço acıktığımızdan bozukları birleştirip cips kraker bisküvi aldık. Bira söledik Sultan'a az iş yapsın diye. Sonra da Selcen'le Ahmet geldi. En son Bora sorun çıkardı tabi. Bizim Bora işte. Eren'le telefonda Bora'nın nereye gelse onu ordan alabiliceğimizi ve Bora'nın gelmesi gereken yeri bilip bilmediğini tartıştık. En sonda Leman'ı bulabiliceğini düşündük önüne gelsin alırız dedik. Aldık. Çocuk sakalı kesmiş arkadaşlar. Okul açılmadan önce oluyo mu öyle? Kız ayarlıcaktık ona sakallıyken. Her şey sakala kadarmış. Yapmayın. Ama Bora iyidir.

Sonra Sultan izin aldı. Kalktık hep beraber. Neye bincez gitcez bilmiyoruz. Sora sora bulduk. Bütün gün kızılayı sik eden "bazı" liseli güruhları tartışırken, o durakta liseliden farkımız yoktu. Üzülüyorum arada. Neyse bindik gidiyoruz. Adama söyledik şu caddede incez falan. İndik, hızlı hızlı gidiyoruz geç kalcaz diye. Oha nereye gittiğimizi sölemeyi unuttum da çıkar ortaya şimdi.  Sonra böyle çok zengin bi semtteyiz. Batuyla konuşuyoruz "Canım biz zenginiz ki" "Canım biz köklü ailelerdeniz" diye, tam o sırada limuzin gördük " Oha limuzin hassktr" e döndü olay. Sonra Eren geldi karşıdan. Hep beraber girdik içeri. Önce yer bulamadık ezikler masasına geçtik, sonra Eren taşıdı bizi. Hepimize 10 lirada bira dayadılar tabi. Eren'in abisinin grubunun konseriydi olay. Kalabalık olmadığından çok oynayanda yoktu. Tabi biz zaten hah tabi ki de oynadık. Hatta abiye tezahuratlar falan, kıroluk hatsafa. Olsun orda da belli oldu. Napalım.

Sonra otobüse yetişebilmek için erken çıkmak zorunda kaldık. İçim hala kan ağlıyo lan resmen. Olum onlar daha eğlenecekti diyorum! Büyükşehir belediyesinin belasını diliyorum. 11i 10 geçe falan duraktaydık ama bi baktık son otobüs 11de geçiyomuş. Napcaz otostop tabi. Tuğçe sürekli şurdan ekmek alalım dedi ama. O da öyle işte. Bi araba durdu sadece 3 kişi dedi. Zaten Özlem Batu'nun oturduğu yere gidiyodu. Onlar bindi. Biz de taksiye bindik topluca.Ucuza indik oh şükür. Otobüse atladık geldik. Ama hala üzülüyorum lan! Yapılır mıydı lanet herifler! Bu çocuklar eğlenicekti daha!

Bay Özgül'e de kocaman teşekkürler.

Yazı da çok uzun oldu ben olsam okumam.
Bay Özgül ve küçük ailesi.

bütün kızlar toplandık diyim de bi kusun.

daha vardık bu bi kısmı.

selam canım ben ucube.

3 yorum :

  1. Boranın kafasını kesmicektin.bunu bora fanlarına yapmıcaktın...
    Bu arada saçlarının boyası akıyor mu?Akıyorsa hangi renk oluyor akınca?Ne kadar sürede bir boyatıyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Sizi Boraya hazırlıyorum. Biraz heycan iyi gelir.

    Küvetim masmavi bunu söylemem yeter heralde :D Bi öncekinde denize girdiğim için mal gibi sarıya dönmüştü. Ama açıldıkça yine mavi oluyo bakalım nereye kadar. 1 aydır boyatmadım daha diplerden çıkınca boyatırım

    YanıtlaSil
  3. Ay hadi ya hayallerim yıkıldı çok feci.bi kere yaptırsam sadcee dip boyalarım çıkana kadar sonra kahverengiye boyatırım.eheh

    YanıtlaSil