8 Eylül 2010 Çarşamba

bugünden kısa kısa hüzün anları

* Evden çıkmadan önce kardeşim "Sen ölünce odan benim olacak" dedi. "Hııh hıh hıııggg hıh" tarzı bir gülüş geçti içimde bi yerde.Ona diyemedim "Çocuğum ben ölmeyeceğim. Daha da fenası 5-6 ay sonra beni bulamayacaksın bile." Suratına baktım. Baktım. Baktım.

*Keman kursunun bugün iptal olması sebebiyle ortalarda salınırken kitapçıya gidip hocanın söylediği kitabı alacaktık. Gözümüz yüksek raflarda "Nerde bu Ömercan?" diyoduk. Aslında içten içe farkındalık vardı adı düz Ömercan olan bir kitaptan beklenti çok olmamalıydı. Sonra haa yok galiba diye gideyazdık ki gözler aşağı raflara sürttü.Çok anlık. "Aaaa" dedik birden. Ama tonajını koruyan hevesli değil. Azalarak biten.Adı gibi düz bir kitaptı Ömercan. O an kemanları düşüşe geçirdik.Etrafı kolladık, izleyici yoktu. "Aaa" dedik tonajını koruyan, "bizim kitap ileri baya ya"dedik. Almadık.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder