19 Eylül 2010 Pazar

bi nevi konuşuyorum



*Bu ara sürekli siyasi rüyalar görüyorum. Geçen yine uyuyorum. Tayyip korumaları eşliğinde benim geçdiğim yerde arabasına bincek. "Tayyyiiiip" diye bağırıp lokkum gibi hareket çektim. Uyandım hemen.

*Kardeşim anaokuluna başladı ve ilk toplantıya annem izin alamadığı için ben gitmek zorunda kaldım. Peşime Tuçeyi de aldım gittik. Kadınlar yemek listesi hakkında konuşurken bizde tuğçeyle olayın saçmalığı hakkında tartışıyoduk. Sonra birden " Kızlar dinlemicekseniz dışarı çıkın. Veline ne anlatıcaksın?!" dedi öğretmen. Ben de " Ben burda 19 yaşında bir bireyim benimle böyle konuşamazsınız. Diğer velilere eminim bu şekilde hitap etmezdiniz." dedim. Kadın kaldı böyle. Yok lan şaka. "Örtmenim herkes konuşuyodu." dedim.

*Bugünüm baya hastalıklı geçti.Ateşim fırladı, halsizlik dizboyu. Annem geldi "ahgg ahgg" seslerini çıkardı. Sitemkar çileli ana. "E dedim ne zamandır hasta olmuyorum bırak arada bi olsun lan!" dedim. Sonra o da "Tam ben yurtdışına çıkıcakken hasta olur mu insan!?! Burda bırakmam babana gönderirim." dedi. Baya taşınabilen, oraya buraya gönderilebilen bi organizma olmuştum

* Yine bugün anneme korece el sözlüğü tarzı bişey bakmaya gittik kitapçıya. Bi teyze -ki çok fazla Türk bi insandı bu- Çocuk bölümündeki masaya oturmuş, bir yemek kitabını kendine dost edinmiş, ordan beğendiği tarifleri kağıda geçiriyodu hınzır hınzır. Çok alnından öpesim geldi, yürrü be denilesi bi Türk Teyze'ydi o.

* Bu ara hayatımdaki en hareketli olay Peçenekli Süleyman'ın Etimesgut Belediyesi Bilmemne Festivalinde sahne alıcak olması. Coşuyo muyuz gençler? triple triple

3 yorum :

  1. * Oohh ohhh çekilin yoldann Tayyiipp geliyor bip biiip.
    * Örtmeni fena kınıyorum bana dicek öyle bir şeyi varya alnının ortasına yapıştırırdım. Kim bilir kendisi kaç yaşında.
    *Baya taşınabilen, oraya buraya gönderilebilen bir organizma olman harikaymış :D
    *Ah bu Türk-ler yok mu bu Türk-ler. Sanki ben gavurum destur pismillah!
    *Coşalım Peçenekli abi :D:D:DD

    O kadar çok konu varki hepsine teker teker yorum getireyim dedim :P

    YanıtlaSil
  2. laann peçenekli amcaa çıktı galıba bı gürültü gelıyooorr bunlarr ayin yapıyo kesinn.. inadına inadına diyeye cosuyorlarr :D

    YanıtlaSil
  3. girl with the red balloon tek tek yorumlarla uğraştığın için saol :D

    sultan lan o davut güloğluda olabilir ha o da gelcekmiş baya kamyonla dolaşıp şarkılarını çaldılarc:D onunda şarkısı kopalım da kopalım tarzı bişey. benim tercihim peçenekliden yana

    YanıtlaSil