6 Eylül 2010 Pazartesi

abi sen baya sanatçısın o zaman

3 yorum :

  1. hımm. evet. kapalı, muhafazakar bir çevrede büyümüş olsa gerek. içedönük yapı ve geçmişle mücadele. duygusalmış meğer bizimki. deşarj ihtiyacı belirgin. kan basıncı yüksek. heyecanlı biri. yoksa hırslı mı demeli. arkadaş canlısı olduğunu da belirtmesek olmaz. titizlik had safhada. dikkatli. teknolojik aletleri kullanabilme yeteneği. taratma dolayısıyla. tamam bu sonuncuyu attım kabul. analiz sonu. içerik mi? orası anlaşılamıyor pek. konu ne sahi.

    YanıtlaSil
  2. yok. muhafazakar çevre yok.teknoloji de yok taratmadım zaten çektim koydum. içeriğe hiç girmeyelim bu konu beni çok derinlere sürüklüyor.

    YanıtlaSil
  3. :) içerik önemliymiş aslında. bilemedim. çok açık da değil hani. neyi beklediğin.

    YanıtlaSil