30 Ağustos 2010 Pazartesi

Sabah neşesi

Sabah annemin "sana bebek aldım" sesiyle uyandım. Bir insan evladına bu yapılmaz. Yapılır mı? Hayır, yapılamaz! 19 yaşında bir çocuğa bu şekilde davranılmaz! Hele ki bu çocuk sabah ezanını duymadan yatmıyorsa ve de o amcanın sesinin getirdiği huzursuzlukla bir süre daha uyuyamıyorsa, sabahın 10'unda bebek aldım diye kaldırılmaz. Neyi amaçlamıştı? Ne isteyecekti benden bu kadar ucuz numaralara girişmişti. İnanmak istemedim ama ne yaptığının haberini verdikten sona gidip 20 sn sonra geri dönünce "neabıon sen ya?" dedim. Ne dicem lan başka? Bildiğin bebek almış. Ortada parmağı sok çalıştır yeri vardı. Onu da yaptı. Ağlamaya başladı. Kafam duvara bakıyodu zorla çevirtti "bak bak" dedi hevesle. Baktım. Gözü oynuyodu bebeğin. Ağzı da kasılıyodu. İğrençti tek kelimeyle. "Allaaaşgına" diye bağırabildim. Sonra bi de gülme sesini dinletti. Amacını hala anlayamamıştım. Bi amacı da yokmuş zaten. Gerçekten sevmiş bebeği. Önümdeki 2 haftayı 7 lirayla nasıl geçineceğimi düşünürken o gidip 19 liraya bu bebeği almıştı. Sonra odama koymaya çalıştı kasılan ağzı. Yörü git dedim. Sonra da dış kapının sesini duydum. Bayadır da yok. Çok alındı sanırım.

8 yorum :

  1. aklıma o bebeklere düşman olmamı sağlayan film canavar bebek çaki geldi. nolur nolmaz uzak diyarlara gönder o bebeği. gözleri oynuyo ağzı kasılıo tamam işte çaki o.

    YanıtlaSil
  2. yahu kadın ufak bir şey almış ben yaptığına üzüldüm şimdi he!

    ne bileyim babam bana araba alsa ben sevinirdim ya, şimdi düşündüm de vallahi sevinirdim.

    YanıtlaSil
  3. Karga şu an nerde olduğunu bilmiyorum ve o kadar huzursuzum ki bu konuda anlatamam. Çakiyi de ayrıca hatırlattığın için teşekkür ederim gerçekten çok yardımcı oldun :D

    Babaların araba, annelerin bebek alma zorunluluğu nedir ya bana bunu bi açıkla Eren lütfen :D

    YanıtlaSil
  4. ebevenyler klasik olur açıklamam bu :D ama ne bileyim yahu, önemli olan düşünmesi değil mi? Gaddar mısın sen :D

    YanıtlaSil
  5. du şimdi orda. aile konularına gelirsek söyleyecek çok şeyim var o yüzden susuyorum gaddarlığım gün yüzüne çıkmasın

    YanıtlaSil
  6. o bebeği evde iyice ara hala bulamıosan bence sen sabah rüya gördün :D ne rüyası kabus kabus.

    YanıtlaSil
  7. Yok buldum. Oynuyorum falan. Ağzı gözü var baya.

    YanıtlaSil
  8. O sadece tatlı bir bebek.

    YanıtlaSil