29 Ağustos 2010 Pazar

Mimsi

İlk mimli yazımı da Mathilda vesilesiyle yazıyorum.

1) Lakabın var mı varsa nedir?
Yoo. Lisedeyken ismimin fazla bulunmasından dolaylı soyadı hitabı vardı geçti bitti.

2) Son zamanlarda diline dolanan şarkı?
1 aydır Damien Rice - Can't Take My Eyes Of You'dan geçemiyorum malesef. Ço duygusal kızlarız biz.

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?

En son geçen yaz oldum *i will always love you* eşliğinde tek bi gülüşe kaptırdım vay anasını.Öyle de gidiyo.

4) En son okuduğun kitap/film?

Ahmet Ümit - Beyoğlu Rapsodisi. Inception (adam yapmış).

5) Son zamanlarda en çok özlediğin...

Okul, fakülte, çim, beycafe, bam, festival zamanları bi de eminin evi.

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Bir günlükse heves kursakta kalır. Ne olcam.


7) Yarın sabahki ilk planın?
Şimdiye kadar neyi planladık allasen.

8) En sevdiğin huyun?

Kendim olarak değil de tam kırılma burulma anlarında bi bokluk yapıp gülme krizine girebilmek hoş olsa gerek.

9) Şuan ki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
Oha. Başka bişey düşünemem lan! Grafikteyim ama olmasaydı direk resim ya da heykel. Çokta değişmezdi.

10) Okurken en zevk aldığın 3 blog?
Seçemedim şu an.

Tuğçeyi mimlicem lan. Yazmaz o uyuz da. Tuğçe yapsana sen de şunu balım tividen gelince hadi konuşturma beni :*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder