20 Ağustos 2010 Cuma

İşe gidiyom anne

Dün o kadar plan yaptık ki bi sonraki sahnede bunların hiç birini yapmayacağımızı düşündük. Amaaaa yaptık! Uzun bir düşünme evresinden sonra ilanını gördüğümüz işe başvurmaya karar verdik. Gittik konuştuk. Yarın başlıyoruz. Onun heycanıyla kaptırdık gittik zaten. Yolda daha çok para veren bi yer gördük. Ama ordakiler "ramazan" nedeniyle akşam seansını kaldırmış. Ne de olsa müzlüman bi toplumuz ide mi dedi adam. Yoo değiliz ki dediğimde kafayı çevirip konu değiştirdi. Kalktık gittik zaten. Çok hızlı konuşuyodu bi bok anlamadım. Sonra bi de cebe anket işi attık ki bu iş yürümezse diye. Hayalini kurduğumuz keman kursu olayımız vardı. önce gittik bi müzik aletçisine he öyle. Benim zaten keman var ama öğrendim ki kendisi viyolaymış. Vay anasını dedim 10 yıldır kendisini yanlış bilmişim. Neyse onun teller kopuk onu da yaptırıcaz. Sonra gittik kurslarla konuştuk. Bi tanesini ço sevdik. Kadın da bizi sevdi zaten güzel sanatlardayız diyince. Oy yirim. Bu hafta kursa yazılma işi de hallolursa zaten kazandıgımz paranın 3te 1i oraya gidicek. Bi kısmını da tabi ki yine ev paramı biriktirdiğim kumbaraya gidicek. Ohg dedim bi rahatladım lan!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder