11 Ağustos 2010 Çarşamba

aynen arkadaşın dediği gibi

burcu:
ben barışa yumurta yapmaya gidiom


burcu:
olm
haşlanmış yumurta nasıl yapılıo lan
kaç dk suda durcak

tuğçe:
blmiormki ama bikaç dk durcak heralde

burcu:
bi kaç dk ne lan hayvan sen hiç bilmionmuşun
barış istio ama nası yapcam bilmiom

tuğçe:
olum hiç yapmadm
dur anneme sorim

burcu:
hah sor
şu beceriyle eve çıkıom ben bide bay

tuğçe:
4dk

burcu:
anaa ben 15 20 dk falan sanıodum lan

tuğçe:
yok la 12 dkmıyş

burcu:
4 dk da içi cıvık olmaz mı lan
haah
sarısıyla beyazı ayrılıomu o şeklde
katı mı oluyo yani

tuğçe:
evet kattı
olm bnde netten bakıorm
12 yazıo

burcu:
ana hiç aklıma gelmedi
taam hade gitttim

tuğçe:
2 ve 4 rafadan 6 kayısı kıvamında
12 katı

burcu:
okk
olm
çok problemli iş lan
şmdii

tuğçe:
olum su koy cezveye

burcu:
su kaynayınca mı atcam yumurtaları?

tuğçe:
at yumurtayı aç altını

burcu:
hee
su kaynadktan sonra 12 dk mı peki

tuğçe:
bdk

burcu:
olm ne zor lan aglıcam

tuğçe:
kaynayınca koyuomuşsn yumurtayı

burcu:
allam işaallah işlerim ters gitmez
bay

Sonuç: yumurtanın teki patladı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder