23 Ağustos 2010 Pazartesi

Ağız ve diş sağlığı

Bugün ilk iş günümüzdü. Hatta ona giderken bile yolda bi işe daha başvuru yapmaya gittik uymadı. Yapılcak anket, tanıtım varsa arayın burdayım. Para lazım. Ev parası abiler :'(

Neyse gittik başladık apartman dolanmaya. Önce öğreticim yakupla 2 apartman gezdik. Bi tane amca direk yooh yooh diş fırçalamıom ağzımı yıkamıom diye bastırdı bizi. Dedi yakup diş fırçanız yok mu? Yoooh yooh dedi. Aradan misvak diye belirdim ah dedi keşke olsa. Benimsedi lan.

Sonra bizi bıraktılar. Başladık tuğçeyle dolanmaya. Kahvede oturan amcaya bile sattım lan! Tuğçe tam dedi okuyup yazın çalışan öğrencilere bu ürünü alrak yardımcı olmak ister misiniz dedi. Amca dedi ki sadece okuyun. pdaoskjaspodksdpo yazık lan hep o çocugu buldu böyle şeyler dicem kiii bana da az şeyler olmadı. En büyük sorun apartman kapısının kapalı olması. Açılması sırasında basılan zillere hesap vermek. Mesela bi tanesinde bastık 2 numaraya ya da 1 ne boksa. Kadın uzuuun uzuuuun baktı. Duruyo öyle. Biz de. Sonra kapıyı açtı. Tam oraya ilerleyerek yakşamlar vs diyodum ki kadın hiç bişey söylemeden kapıyı yavaşça kapattı. Azalarak gitti lan ben de azalarak sustum. Hareketi yedi ama benden ne fayda. Sonra girdiğimiz ikinci kapıda okuldan hocamızı gördük! Almadı o ayrı. Sonra sonlara doğru girdiğimiz bi bina da tam bi kapıyı çalıyodum ki karşı komşusunun kapısı açıldı. Bi ses "sen ne arıyosuun burda yaa?". Silüveti inceledim bi süre. Ana dedim Burak!!! Ordan da bi tuğçeye satış yaptık bol bozuk parayla. Ananeye sevgiler.
Bi tane teyze de almadığı için üzülüp darlanıp bizi yemeğe çağırdı. 3 saat sonunda bir sürü anket ancak ben 4 satış tuğçe 3 satış. Arabaya döndüğümüzde rekor bendeydi arkadaşlar. Tuğçe dedi arkada bii 8 dedi diye ama yok lan 2 dedi allahımı. Nolur lan rekor benim olsun. Deneyimli herif bile 2 tane satmıştı. Peeeyyyyy.

Gaza geliyoruz prim kapmaya niyetliyiz çokca. Eve çıkıcam arkadaşlar mavi saçlı bi kız kapınıza gelirse sormayın allaşkına verin 10 lira gitsin.

8 yorum :

  1. aynı şeyi bende yaptım. çok acaip bir meslektir. kolay gelsin :)

    hem kafalarımız aynı renkmiş(mavi)
    boş geçilmez.

    YanıtlaSil
  2. çok acaip çok. paramı alamazsam daha bi acaip olcak hele ki :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorumu neden buraya yazdığımı bilmiyorum. Şu kitap kapağının tam yanındaki satır olduğundan sanırım. Her neyse. Kırmızı Eğrelti Otunun Büyüdüğü yer kitabını seviyorum deme bana sakın. aramızda gelişebilmiş yada bilememiş tüm arkadaşlığımızı silerim ha ona göre !



    * hoş bunu takmicaksın eminim, insanın kendi kendine yazması / konuşması gibisi yok bea. Neyse üstteki şeyleri okim ben.

    YanıtlaSil
  4. A haa!? Neden be? Ne geçmişin var kitapla?

    YanıtlaSil
  5. ortaokulda bir yılımı bu kitabı okumak için verdiğim savaşla geçirdim. hayatımda bu kadar sıkıcı bi kitap görmemiştim. hoş hala kitaplığımda saklı durur nedense :D
    sınav olcaktık rapor alıp ondan bile kaçmıştım düşün nasıl bi korku yaratmış bende :D

    YanıtlaSil
  6. yaa kitabı zorla okuttularsa gitmez zaten ama diğer türlü bilemem :D
    Bildiğin tüm hayatımı altüst etmişti kitap. Ama başları ciddi sıkıcıydı zorladım baya da sonra bayıldımdı.

    YanıtlaSil
  7. ço güzel kitapdı lan ooooo.garibim kuçulara ne ağladıydım lan üzülüyom :(

    YanıtlaSil