17 Haziran 2010 Perşembe

paramdı

bugün kardeşimi sinemaya götürdüm. çokca tutumlu hatta param değerli tipli biri olsamda hayatımın en karsız, ekstra zararlı günüydü. filmden önce patlamış mısır alalım dedik. orta boy 4.5 liraydı. sonra bi de vişne suyu istedi. kendi deyimiyle kiraz suyu.kıro lan. neyse bi de vişne suyu alıyım dedim elimde duran 10lirayı kıza uzattım aldı ve 9.5 lira dedi. O an eline bıçak saplayıp, paramı tezgaha saplanmış elinden geri almak istedim ama gözlerimi kırpıştırdığımda geriye sadece 50 kuruş kalmıştı. kardeşime yavaş yavaş mümkünse ağzında uzun süre bekleterek içmesini söyledim. ki bunu yaptı da. salona girdik su istedi. çantamdaki suyu çıkarmak için mısırı 2 bacagımın arasına sıkıştırdım ki çantamı aldıgım an mısırın ters dönüp yere düşmesi bir oldu. yere düşürdün salak şey diyen bi kardeş vardı artık yanımda. gidip yeni bi mısır almak film boyu ağlamama sebep oldu!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder