18 Haziran 2010 Cuma

lavdısistım

Bu yazımı Şafak için yazıyorum. Şafak olum ben çok kötü bişey yaptım! Kapitalizmin kahpe döngüsüne kapıldım çok pis alışveriş yaptım! Hemide alışveriş merkezinde!!! Hatta dedim ki lan keşke ço param olsaydı dedim bi an! Tutamadım kendimi Şafak! Ama yanımda Tuğçe de vardı Şafak. Bölüştük sistemin parçası haline gelmeyi. Toplamda 41 ama sen bu kısmı anlamazsın uzun zaman takılmadın bizle Şafak. Şafak hatta ben bi ara dedim ki Tuğçe ye gel dedim bi de şuraya bakalım. O da dedi ki TAMAM ALALIM. Çok deli bi parçası olmuş o bu sistemin Şafak. Sen yanmazsan ben yanmazsam Tuğçeyi bu bataktan nasıl kurtarırdık Şafak. O yüzden alışveriş yaptım Şafak :(

3 yorum :

  1. Nasıl yapabildin bunu? Davayı satmak bu kadar kolaymıydı haa? Onu kurtaramayız artık unut.. Üzgünüm ama bu gerçek onun için daha yapıcak bişey yok. Sinopeye ne zaman geliyon bak burda arınır temizlenirsin ne börgır king nede alışveriş merkezi var. Varsa yoksa iskelede içiş ohh miss kak gel

    YanıtlaSil
  2. sanırım çok geç değil! Rizeye yolladım ben onu ne börgır ne alışveriş merkezi. İçim rahat. Ama gelemicum lan galiba ben bu yaz :S kıbrısa gidicem ve döndügümde ananem sinopeden çoktaan ayrılmış olcakmış öğrendiğime göre

    YanıtlaSil
  3. Olmadı şimdi harbi olmadı gel hele sen kalcak yer var

    YanıtlaSil