15 Haziran 2010 Salı

kral çıplak

yapma dedi ama yapıcam. içimde tutamıyorum bu acı olayı. birilerine söylemem lazım yoksa kafamı klozette sifon çekili halde bulabilirsiniz. dün gittiğim alışveriş olayında akla sığmayan bi olay oldu. giyinme kabinlerinin tercih edilen en berbat özelliklerinden biri olan kapı yerine perde vardı ve tam kapanmıyodu. arkadaşım bi elbise denemek için içeri girdi ve perdeyi tutmamı söyledi. işler gayet yolunda giderken perde elimde kaçıverdi birden çılgın şey. tekrar tutmaya çalışırken giderek açıldı açıldı ve. saatler gibi gelen bi bakışma yaşandı arkadaşla. kimse bişey yapamadı o an. ta ki olum kapasana lan diyen o ses duyulana kadar. kapadım ama elimi tehtidkar bi şekilde içerde bıraktım. bende istemezdim dedim bu görüntüyle karşılaşmayı. evde o kadar sorunla uğraşırken bundan kaçarcasına yaptıgım arkadaş buluşması bu şekilde sonuçlanmamalıydı. Ne de olsa gözlerimin de belli bi seviyede bekareti vardı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder