22 Haziran 2010 Salı

Cidden anlamıyorum ya! Düşüncelerime bu denli saçma olarak bakılmasına aşşırı kıl oluyorum. Genelde bunu yapan da babam oluyo. Ona göre herşeyi kendisi en iyi biliyodur. Seni dinler ama katılmaz kendi bildiğini doğru göstermeye çalışır. Gelmiş yine kendince ciddi konularda bana söylemler yapıyo. Şu terör olaylarıyla ilgili. Diyorum ki insanın başına ne gelirse ya milliyetçiliğinden ya da dininden gelir. O da bana bi örnek veriyo şimdi sölemiyim. Bunlar derin konular diyo. HAYIR diyorum derin değil! Bu canilikleri, bencillikleri, sınırları büyük insanlar düşünür, ama cezasını KÜÇÜK insanlar çeker. Küçük insanların umrunda değildir böyle şeyler. Kendini küçük insan saymayan, büyük insanlar tarafından beyni yıkanmış, onların bencilliklerine yandaş olan büyük insan bozmaları vardır bi de bana göre. Ya bırakın böyle şeyleri dicem burdan komik olucak. Bu da benim düşüncemdi. Başka şeylere kafa yorulsun artık. "İnsan" ı düşünmeyin bi kerede.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder