8 Mayıs 2010 Cumartesi

o var da bu yok demeyin

Şimdi ço güzel şeyler paylaşıcam ona göre. az önce bir glen hansard paylaştım ve şimdiye kadar izlediğim iyi filmlerden olan "once" ı paylaşmadığım için hiç bişey hissetmedim aslında atıyorum. Sıkıntıdan yazıcam ama ciddi güzel şey paylaşıyorum lan.
Bu irlandalılar bi başka oluyo canım tadında iğrenç bi cümle kurmıycam şimdi. Ama izlediğim en iyi filmlerden biriydi. 3 yıl önce falan izlemiştim sanırım ama müziklerini nedense yeni indirdim sayılır. Film fazlasıyla da müzik üzerine. Bu adam şimdi sokakta gitar çalarak para kazanıyo falan bi de yanlış hatırlamıyosam babasının bi tükkanı var. Niye anlatıyorum ki lan kendi kendime olcak yine. Ama filmdeki müzikler var ya off yani!
Şimdi bi tane koyucam ve en iyi şarkılardan biriydi. Hep unutmuşum lan ben sonu nasıl bitiyodu falan. Bi ara bi daha izlicem. Neyse ikinci şarkılı paylaşımımı yapıyım bu eleştirel yorumlar bana göre değil. Ama şunu da sölemem gerekiyo ki adamın burnundan sümük değil duygu akıyo lan. Ço ilginç. Kadın sesinden de çok hazetmem bi kaç isim dışında ama Marketa Irglova denen kadınla çokta iyi bi ikili olmuşlar çokta iyi olmuşlar hani.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder