1 Mayıs 2010 Cumartesi

Profestival iki günlüğü

Sabah gün ışığı görünemeden yazdığım blogu az önce ilk defa görünce içim bi kötü oldu. Çok derdimiz varmış hep dışavurmuşum en doğal halimle. İşin özeti şu ki profeestivalde mağdur edildik. Konserler iyiydi de kalcak yer bizi drama sürükledi. İlk gün beycafedeki amcanın sabaha kadar açık burası demesiyle içimizi saran mutluluk kelebekleri saat 2 civarında kapatıyoruz diye söyleyen amcayla son buldu. O adamın sabaha kadar kavramı çok farklıydı. Canı sağolsun.
Şu masada, çok zıpladık zayıfladık diye 2 tane magnum tükettim. Hayvan seni! O değilde gay iyiydi batucum. Benimdi o. Bugun çok talibin çıktı da o gayi beklemezdim yani. Kedi gizem mi ne vardı başka bişey de olabilir neyse de gitmez.İlk günün fotoğrafı değil bu. Biz kombine oldugumuzdan 2nci güne de gidebilmiştik. Kombineciler sizi hesabı. Güruh kalabalık oldugundan daha çok eğlendik. Bi çiftin dişlerini birbirine tokuşturduk itişerek çifterden.Son paramla zorla gondola bindrildim daha da inmek istemedim. Aklıma takılan ayrıntısal şeyler bunlar çokta gitmez aslen.
İlk gün beycafe kapatıyoruz deyip bizi çıkarınca istenmeyen görüntüler yaşandı. Genç kızın itibarı için kimliğini açıklamıyorum. Sonuçta kimse istemedi böyle bi şeyi. Herkes yıprandı da kuytu yerdelerdi ço şükür. Ölü elbisesi getirmiş arkadaşı rizede hastayken giyermiş temsili giydirildi yine. içi sıcaktı ama amaç farklıydı .pijamaydı istenilen şey. İkinci güne getirilen battaniye masada yastık olarak kullanılınca 3üncü güne gitmemeye karar verdik sanırım. Yok lan bildiğin hareketsizlikten çok hareketliliğe geçmeyi kaldıramadık.Ondan.

Bu sefer ki benim ama bunu çekenin alla belasını versin. Gözlere çok girmek istemedim uykulu mod vardı zaten ayrıntıya gerek yokta. Boyuna çizilen surat olayını gıdım çıksaymış ona yapıcaktım da çıkmamış. Bi arkadaş üzerinde denemeyi teklif ettiğim bi olay gıdıya karakter döşemek. hayata geçirince koyarım fotograflarını. Konudan sapacaksam?  Soğuktan ölmek üzereden az öncesinde çekilmiş bi fotoğraf diye tahmin ediyorum bi de.
Yazmaya üşendiğim şeyler var ama bunlar dursun işte bi kenarda. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder