30 Nisan 2010 Cuma

profest günlüğü

çimlere yatırmıyonuz ya. dün yattık hep battaniye yoktu. bugun battaniye de aldık ama yatırmıyonuz. kimliği yok diye böyle mi davranılmalı ha? dedikodu yapıyoz salak hibnetor diye güvenlik görevlisiylen ilgili. gitmiyo hiç. dün amet vardı ama yine de eğlenmiştik çimlerde. bugun yatırmadıgınzdan eglenemiyoz. yorgunduk az biraz kaldırıyonuz. alkol var mı diyonuz bi de. beycafede gay vardı ben istiyodum batu aldı arkadaşlar. suç mu allesen ben istiyodum bana burcu dedi hehe selam :) sonra gittiler bulamıyoz şu an. bulamıyoz demişken sımaçör vardı dünden kalma istiyom onu hep. dedi ki bize kombineciler sizi hehe dedi bide sımaçörüm ben hehe dedi ama inanmadık ki. hep oynadık voleybol ama amet bozdu hep. sonra tur attınız da bulamazsınız ki bankamatiğe yattık cam buharlaştı nefesten. şafak kusmuş hep pantolonuna. uykulu vardı bugun çük gibi kız yapmış kendine. tuçe dedi ki ço estetik öpüşüyolar. ama kız bi kere iğrenç gitmez. yarın gelmicem gerekirse.kombinem var ama gitmem ço zenginiz biz hep arkadaş grubunca. hep arabamız var ama ikarus tercih ediyoz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder