3 Nisan 2010 Cumartesi

İşte bütün mesele bu

Büyütüp bakmanızı istemiyorum. Bu durum yüzünden daha fazla rencide olmakta istemiyorum. Mağdurum arkadaşlar. Ama suç benim mi? Kalmamış babamda başka çorap. Bunu buldum güç bela. Alla belamı versin. Bi giydim fçört diye delindi bi anda. Baş parmağım, el orta parmağımdan büyük. Gelin bakın!
Tüm konsantıraslosyonumu bozuyo bu mesele. İşte bütün mesele. Aklım hep orda. Aklıma edin! Gelin edin! Önümde eskiz yapılmayı bekleyen  bi kağıt var. Ama ben nankörlük edip yine ayağımı düşünüyorum. Ev sobalı ev gibi kokuyo. Çizemiyorum zaten. Ten rengi kuru boyam yokmuş. Yanık tenli güzel bi esmer olarak çizicem kendimi mecbur. Yoksa istemezdim. Ten rengim olsa az biraz da pempe koyunca araya al işte ben! Yok ama. Cetvel de yok. Neden? Tüm mesele bu işte!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder