6 Nisan 2010 Salı

çoggayıboldu

Bugün sırf şu görüntü için kalmışım gibi evde. Sabah okula gitmek için kalkma çabalarım yanıt vermedi. Gitmemek zorundaydım çünkü eğer gidersem 4 saat boyunca ayakta kalıp çizim yapmam ço zor olucaktı. Modelimizden özür diliyorum. Kendisi çogassas çünkü. Canım (A). 2 tane film izleme girişimim oldu netten. Komikli bişeyler olsun dedim hasta halimle az mutlu olayım. Google arattım yazdım "dogma".uzun zamandır izlemek istiyodum ama hala izlemek istiyorum.google yine yamuk yaptı bana. o kadar Dogma izle
Dogma izle Film izle,Dogma izle Online izle,Dogma izle fragman,Dogma izle Fragman izle,Dogma izle Filmler diye yazdı paranoyak! bi tanesini de açmadı. Sonra vasat altı bi film izledim. Kesmedi hastalıklı ruhiyatımı. mutfaga yöneldim. cici bebe buldum çekmecede. üstüne süt döküp bu hal bişeyler yaptım. kitabın üstünde olması kasıtlı yarattığım bi parodi değil de. parodiyi de çok kasıtlı olarak kullanmadım zaten. o an o ortam uygun oldu kase için ve orada olması gerektiği için oradaydı. gitmez. yiyorum şimdi bunu başka bi etkinlik bulana kadar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder