6 Nisan 2010 Salı

bugün bi film izledim

yok 2 film izledim ama ele alıcağım film bi tane. kepslok sorunsalım var. yazarken zorlanıyorum.
filmin adı sonbahar rüzgarları. ki film boyu çalan şarkı da o zaten. en mutlu anlarda bile o çaldı.
Google görselleri yordum ama aradığımı bulamadım. Şöyle bir karışıkla konuya gireyim dedim. Film öyle bi garip öyle bi garip ki ilk 5 dk'da türkanla ediz tanıştı sevgili oldu evlenme kararı aldı ve ayrıldı.  Ço sürükleyici. Bi ara kafayı çevirsen kaçıcak resmen konu. benim amacım asansör görevlisi zencinin fotografını bulmaktı. google da sonbahar rüzgarları oyuncular zenci falan yazınca direk ço ayıp şeyler çıkıyo. BAKMAYIN. oysa ki o asansör kapısını açarken ne kadar mutluydu. içerde tek başına olsa  da müşterisinin karşısına mutlu çıktı. içerde dönen muabbetlere hep gülümsedi. konuşmadı ama iyi günler hesabına kafasını eğdi memnuniyetle falan. sonra inenlerin arkasından baktı hep. kamera da anladı sevimliliği huzuru görüntüden kopmadı. tek iş yapan oydu bu filmde :( bi görselini koyar insan!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder