29 Mart 2010 Pazartesi

Üstüme gelmeyin dostlar.




Amaçsız sanmayın sakın şu foto diye. Yok sansanıza aslen. 2 günlük verimsizliğime tuz biber aradım sadece ben. Uykudan kalkmışım daha doğrusu koltuğa sızmışım çişim gelince irkildim. Mutfağa yöneldim bi kave yaptım  daha banyo yapcaktım çünkü sıradan koklanırım yoksa.Ketıl fokurdayana kadar etrafıma bakınıyodum ki masada muz gördüm. Sürüden koparma çabası sergileyemeden ben, bi tanesi kaldı elimde. Allla belanı versin. En küçüğü. Bi de kenardan açılınca muz göründü. Dönüşü olmayan yoldaydım bi nevi. Nimet dedim bulamayan dedim. Açtım ama aallaa belanı versin fokurdayana kadar bitti. Şu huzursuz anlarımın en küçük muzu bulması hem beni üzdü hem de bunu okuyan arkadaşımın masa altı seks hayatını.

fotoğraf görünmemiş.küççük bi muz vardı.ok. YOO GÖRÜNMÜŞ.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder