24 Mart 2010 Çarşamba

show tv yi açın çabuk

şimdi kapatın. bana bunu dedirten aklımı ben. ama başlarken bi baktım gerard depardieu var. gugıldan baktım soyadına ama kopyala yapıştır yapmadım. gerisini görsel hafızama bıraktım. kontrol de etmicem. sonra monice belluci dedi. aha güzel bi film. mısır falan diye girişince dedim sıçtık. YİNE Mİ BAMYA? meğersem asteriks oburiskmiş. şu filmin seslendirmesi insanı kendinden tiksindirtir. ben bunları düşünürken annem dedi sezar kemiş biliyo musun? dedim kel miymiş dazlak mı? işte o an bir arkeologun kendinden utandıgı andı. cevaplamadı ama dedi o yaprak tacı o yüzden takıyomuş. üstelemedim. döndüm filme bi yandan kavaltı yapıyoduk akşam üzri. temelyus çıktı ekrana. olum nası sinir oluom sana! hayır babama benziyo esmeritesi biraz da aslıya ama o seslendirme. mahallenin muhtarlarındaki temeli buraya kopyala yapıştır yapmanız. ne alakaydı olum. filmi neden bu kadar türkleştirdiniz ki. sorunun yok karadenizliyle yanlış anlaşılmasın. her yaz sinoptayım sonuçta. bu arada şafak bob dylan favorimdi çük! bulacan o cdyi! hayatın zıyan olum. hep güldü annem ama hiç komik değil aslında bu film arka fonda hala izleniyo. netimin bozulması ve masaüstünün internet kablosunu laptopıma takmamdan ötürü mağduriyetim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder