24 Mart 2010 Çarşamba

projemdi.

Hepinize yetecek kadar kafam var benim. İsterseniz paylaşalım. Paylaş beğen yorum yap. Arkadaşlarını düzenle bi yandan da. Hem seksi hem tatlı. Kişiliğimmiş bunlar benim. Aslı der arasıra memeni görüyom. Bana demez genelde özleme der ama. Ben de görüyorum bazen. Heykelden geğiren de gördü. Çitlerken de gördü bizi zaten.Hesap ayarları. Yardım merkezi. Barışın merkezi sistem bozulmuş.Sıçamaz oldu. Acıklı şarkılar çalıyo içimde ama derdim başka. Batuya izle dedim izlenmez dedi çükün evladı! Derdim o da  değil inandıysan.kopyala yapıştır muameleden sıkıldıysam da linklerin içeriğini bilmiyodum. şövale kalkmış havaya yol ortasında ama kaslıdır biliyorum.yırtıga kağıt bant yapıştırırken de çift taraftan kıstırılmamız cabası. betülün enseye üflenmesi de ayrı dert.gitmez ama sürdürüyorum ruh halim yersiz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder