25 Mart 2010 Perşembe

o zamandan belli olamamak

İşte geçen yine  maun sandıgımı açtım kurcalıyorum ne var ne yok diye. 6ıncı sınıftayken  her ay bi grubun hazırladıgı sınıf gazetesini buldum.Diğer sayılar yok olmuş gitmiş ama benim olduğum grubunki duruyo. "tasarım"ı da bana ait.
Bu kadar da iğrenç bi 6ıncı sınıfa gidenlerin gazetesi ismi olamaz! Ö'nün o şekil olması da tam bir düz mantık.Aleemyareppim.Şu gülten tosun mu nedir o da hiç bişey yazmamıştı lan! embesil!
Okuyan var mıydı şunları? Çorbasını kenara koyupta elindeki milliyet kardeş miço vs.sini kenara koyupta okuyan var mıydı şunu??? Emekti bi yerde ama zorunlu emekti.Hiç birimiz istemedik sonuçta bu kadar yıpranmayı ama türkçe dersinin sözlü notuydu bi yerde de.
Neden paylaşıyorum şimdi ben bunları da kendimi bu kadar deşifre ediyorum? Sol kolum parmağıma kil kaçtığı için hepten ağrıyo. Solumdu. Bu ağrı sebebiyle temel tasarım eğitimi dersine 3 haftadır gitmemiş sayılıyorum. Pişman değilim biraz üzüldüm. Sonuçta hala renk skalamdayım ve mavi bir de ayva var elimde.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder