29 Mart 2010 Pazartesi

karnabahar ogreten

Fred çakmaktaş vardı ya hani. Heh.O düştü aklıma şu an. Sonra:
Frederic Joseph "Fred" Çakmaktaş ABCnin orjinal sitkom animasyonlu Taş Devri (çizgi film) inin hayali karakteridir. Onun eşi Wilma Çakmaktaş ve babası Çakıl Çakmaktaş. En iyi dostu kapı komşuları Barney Moloztaş ve hanımı Betty Moloztaş, oğulları Bamm-Bamm.

Joseph ne abi? Ya abi bi kere...Sonuçta benim çocukluğumdu. Geçmişini bilmeyen müslüman olamaz bi yerde. Buna izin mi vereceğiz allasen? babası çakıl takmaşşat bide. çakmaktaş yazdım aslında ben ama bilgisayarım onu uygun gördü düzeltmiyorum
Hani fred'in sakal yeri var ya. Ama sakalı yok. Dur konuya geliyorum. Hani biliyoruz aslında fredde sakal çıkıyo ama yerini belli etsek yeter demişler. kökü görünsün kafi. göster amcalara olsa yeterli. bide gıdısı var ama ayrıyetten bi çizgiye ihtiyaç duyulmamış ya hani. boyun bağlantısı görüntüyü vermiş ya bize.ama orda da sakal çıkma yeri belli hani.İşte bunların hepsi bana şafak sezer'i hatırlatıyo.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder