25 Mart 2010 Perşembe

ergen silsilem.

yatağımın baş kısmında duvarda  yıllardır çıkmayan her taşınmada yine yatagımın başındaki duvara asılan bi joker posterim var benim. merve vardı kıbrısta şimdi öpüyom herbiyandan onu selam olsun. Az izlemedik lan manyak gibi gün aşırı hastane sahnesini geri sarıp sarıp. Hey güdümünü yediğimin herifi. Patlamadı diye nasılda dönüp bakıyodu. Yerimule. İşte öyle bi geçmişimdi benim. Joker boru değil. Telefon temam hala. Yeni indiremiyom lan atamıyorum pcden telefona?? Bi yardımeli agadaşlar! Hep duruyo orda tema da joker. Allatan arka planımda aslının profilden fotosu var da artık görmüyom jokeri. Diyceğim şu ki yapmayın çocuklar! Hele ki elinizde sıkı bi yapıştırıcı yoksa yapmayın allahımı!!! bende normal bi bant var. Her şeyi yapıştırıyo ama zamanında karanfilden bi yerden aldıgım o joker posterimi yapıştrmıyo lan!! Her gece şimşekli sesle uyanıom! Bi bakıom üstüme düşmüş yine şeyini şeyettiğimin posteri. Kenara atıp bıkıp usanmaksızın sabah kalkınca yapıştırıyorum. Çaresi olan var mı?? İstemiyorum lan çarede! Sadece biri gelsin söksün atsın şu posteri ben vazgeçemiyom!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder