31 Mart 2010 Çarşamba

Dramımdı vol II.


Dedi kızlar kalkmış. Dedim gelceğinizi bilseydik gitmezdik işimiz yoktu. Onca saat el ense oturduk sonuçta ama üstüne alınma. Sana değil kardeşine. Aynısınız ama haberin yok. İz peşindeysek biraz da gizemi kalsın istemiyo değildik hani. Gittin oturdun hırkası vardı cüzdanı vardı. Görmedin mi ey allahsız? Bi hışım geldi aldı ama çok geçmeden duruldu. Sindi köşesine de izledi gizliden haberin yok.Masa onundu. Biz güldük diye de güldü hep haberimiz yok.Gazetenin reklamlı sayfasına karakter betimlemeleri yapıyoduk suçumuz bu mu? İçimiz kan ağlarken de güldüysek suç mu arkadaşlar? Ben sıradan gidiyoruz sanıyodum baskıya. Sıra yok deseydiniz ya arkadaşlar! Evde annem bi somon ekmek beklerken bende arada kaynar işimi görür giderdim. Allasen sen de ölme e mi hayırsız. Ne işin olur liseson eline siyah file takan kızla. Çanta arasından hep göründün. Ağzının sululuğuydu ama burnun daha suluydu. Musluğu yok ki kıstırasın. Dedi bu iyi mi? Dedim git kapıyı sik o zaman.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder