25 Mart 2010 Perşembe

The Bourne Ultimatum


okurken çalsın diye koyduk açmayacaksan?

Böyle ekşınlı sahneler var mı yeaa!?! Çatılar da kovalamacalardan olsun balkondan balkona atlamalar olsun arabalı motorlu takipler olsun heyt bee! Hiç gözünü ayıramıyo lan insan! İlk 2sini izlemiştim de 3üncüye vakit olmamıştı. İzleyin izlettirin anacım. İzlemeyen kaldıysa. Bi de her hatundan da saçını keserken hoşlaşacaksan ben hep kendim kesiyom olum agagagaafafa. Filmi izlerken sırf atıştırma olsun diye nefret ettiğim şu dudak kurutan gofretlerden yedim. Hemde vanilyalı lan. Bipsen yenmez. O değil de ben başka şeyler demek için başlamıştım ama sonra unuttum. Filmin sonunda da ölmüyo jason! dhasdoıuahsdu. İzleyemen. Hep söyledim ki. Ben bu filme neden geriden geldim lan. Neyse bi de soundtrackini koydum onu da dinle işte güzel.
he bide bi afiş koyıyım yeaaa.
Ben bu adamı yso bu arada. Biliyon! Bulamıyo olum kim olduğun yazık günah değil mi? Bi de izle dedim diye direk bunu izliceksen bi bok anlayaman. İlkini izlesene bi sonra da diğerini. Ben gerçi unutmuşum izlerken hatırladım hep. bunun bi eski manitası vardı onu öldürdüler falan odıasdjaoısd anlatıom hep.
Lan bi de herif her sakata geldiğinde topalllamıyo mu ahauhaauha. Omzundan yaralansa yine topalllıyo lan. Filmlerin 3te 2 sinde hep topaldı. Bi de o çatıdan arabayla uçtugu sahnede hey allam sen adamı.Boş boş konuşuyom da şu an müziği upload ediyo onu beklediğimden elim boş durmasın dedim. Bi de film boyu önmde a4 ve 2b durdum hep çizdim hep. profilden burnunu yidiğimin. kız mevzusuna döneceksem yalnız? tutmuyonuz!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder