25 Mart 2010 Perşembe

alın bunu burdan alın!

Bu perşembeleri napıcaz? Gidilmiyor ulan işte! Sol kolumdu anasını satıyım! Hay allam ya. Üstümü bie giymiştim argadaşlar. Kokmıyım diye banyoda yapmıştım dün gecenin 1 buçugusunda! Gerekirse bi sıradan koklatırız kendimizi sorun olacaksa böyle? Ama perşembe ulan! Bu temel tasarım eğitiminden kalınca noluyodu lan? Seneye hangi derse devam edemiyodum? Neyse lan kalmam ki. Bitmek üzere ki zaten okul. Hem evde yaparım ki ben kolajı falan. Çoohastayım lan ama :C ben istemez miydim geliyim oturiyim. Bi yandan aslıyı bi yandan tuçeyi dinliyim. Arada dönüp betülü kesiyim. Batuya hevesleniyim. İsterdim olum evde oturmaktansaysa.Bızlıktan pohça çıkardım onu yedim acımdı. Ama onun içinden de KIYMALI bişey çıktı lan! Sevmiyorum olum neden yapıyonuz? Neden her şeyin içine bi kıyma koyma dutkusu var bu kadın da ? Bıraktım ortasını kenarlarını kemirdim sadece. Bi de 3 boyutlu görselli büyük bi bardak var biz de. He işte. Ona da 3ü bi arada bol kave koydum üstüne de soguk süt. Hiç homojenik bişey olmuyo ya hani. Onu karıştırdım durdum. Hep eglendim hep.O değilde ders benimdi lan! Ders benimdi arkadaşlar. Bu gidişle bana çok yararı olan türk dili dersine de gelemicem. Lan liste elden ele olcaksa yerime bi imza lan :C Kontör de yo ki. Haa ama dışardan arama geldi diye 5 kontör falan gibi bişey kazanmışta olabilrdim belki! Ha evet lan. Onla mesaj atıyım ben. Şafakta yazdırsın şu dersin konusunu. 2inci vizeymiş o konu anlatımları ama biz gitmez bi 2liyiz lanet bok.Sıkılıyom anacım. Bi anime izlemeye başlamıştım. Tuçe de arkamdan ittiriyo ama gitmiyo. Ben o devil may cryın 12inci bölümünü izleyemeden devam edemiyorum elfen lied' a mide bulandırıyo lan zaten. Bırak.Anasstır aslı dergisiz mi kaldın lan yoksa kolajda :C betülde de yoktur ha dergi. O yuvada. Tuçe de de yoktu gerçi erenden alırım diyodu geçen hafta ama. Bende hepimize yetecek kadar vardı lan vardı :C hevesimdi okuluma gitmek! Neyse yarın hep varım ki. En sevdiğim cuma (L)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder