27 Mart 2010 Cumartesi

ahahaha hay alla iyiliğini vermesin şopar

Bugün işte gidiyoruz annemle otobüste. Kitap okuyorum.Evet okuyorum. Tek kulağımız da da müzik var. Bişey dedi duymadım. Bi daha dedi yine duymadım. Kulaklığı çıkardım. "Şu arkadaki çocuğun boynuna baksana" dedi. Bakındım ilginç bi olay göremedim. Yanlış mı anladım acaba diye bi daha sordum. Aynı cümleyi aynı soğukkanlılıkla kurdu. Meğersem Boyu 1.90 larda -ki bu evet ço uzun bi boy- bi genç otobüsün en arkasında ayakta duruyo. Kafası hafiften tavanı yaladığı için de boynunu eğmiş. Annemin dikkatini çekti ki bu. Annem öyle bi ilginç insan. Böyle şeyleri gerçekten dert edinebiliyo bazen. Görselliğiniz çok zorlanmasın diye gugıl görselleri zorladım. Uzun adam otobüs diye arattım ilk 8 sayfada çok vasat sonuçlar çıktı. Tall man bus diye arattım çünkü cümle olmadıkça ingilizceyle bi sorunum yok, yine vasat sonuçlar çıktı. Ama ingilizce bilen bu fotoğraflardan türkçe olanlara göre daha iyi sonuçlar çıktı. Yine de otobüste giden uzun boylu bi adamı çekmek kimsenin aklına gelmemiş. Garipsiyorum, icabında annemin ilgisini çekmişti.


heykelmiş bu hamburgta.temsilen olsa da bişeyler canlandı mı?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder